Thursday 9 November 2017

Handel Strategieë Prys Aksie


Forex Trading Strategie Nick se Forex Prys aksie strategie Welkom by die jongste uitgawe van my forex strategie. My forex strategie is ten volle gebaseer op die prys aksie, geen aanwysers, geen verwarrende tegnieke, net suiwer prys. Ek is die ontwikkeling, die opstel van, en die verbetering van my prys aksie strategie sedert 2005. Dit handel strategie is tien jaar in die maak van dit groot veranderinge in marktoestande, hoë wisselvalligheid tydperke, lae tydperke wisselvalligheid en alles anders die Forex mark het gegooi by oorleef Dit. En dit is die skoonheid van die handel 'n prys aksie strategie aanwyser gebaseerde strategieë is gesluit vir die marktoestande hulle geskape vir. Prys aksie is vloeistof, dit maklik aanpas by veranderende omstandighede, om verskillende pare, om verskillende tydraamwerke en selfs om verskillende handelaars. Die belangrikste is dat die prys aksie laat jou toe om jou handel eenvoudig te hou. Hou jou Trading Eenvoudige Die sleutel beginsel van my forex strategie is om handel eenvoudig te hou. Ek het dit teen meer as kompliserende handel. Omdat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer effektief sal jy as 'n handelaar. Een van die belangrikste doelwitte van my prys aksie strategie is om my kaarte skoon te hou. Die enigste ding wat ek plaas op my kaarte is ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik hierdie ondersteuning en weerstand gebied in samewerking met kandelaar analise om handel te dryf Forex. Verpakking my kaarte vol aanwysers sou dit onmoontlik vir my om te prys aksie lees. Trading sonder enige aanwysers maak my forex strategie eenvoudige, stresvrye en hoogs effektief. Wat doen 'n skoon Forex grafiek lyk Hier is 'n foto van my euro / dollar 4hr grafiek. My skoon en eenvoudige forex strategie Hierdie grafiek is duidelik en maklik om te verstaan, daar is niks wat jy se aandag te lees prys. Dit is waarom ek is lief vir my forex strategie. Sommige handel strategieë is 'n absolute gemors van aanwysers. Kyk bietjie na die beeld hieronder, sommige mense eintlik handel soos dit 'n morsige aanwyser gebaseer Forex strategie Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie aanwysers vir hierdie Trading Strategie So om handel te dryf my Forex Trading Strategie Ek gebruik geen aanwysers. Ek algemeen Don se nou dan moet jy handel dryf op huidige prys Aksie baseer gebeur. Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie My Forex Trading Strategie sal werk op enige geldeenheid paar wat vryswewende en gereeld verhandel. Dit is omdat my metode is gebaseer op die prys aksie. Dit beteken dat jy kan hierdie handel strategie te gebruik om suksesvol te handel enige geldeenheid paar wat jy kry op jou forex platform. Dit gesê, ek persoonlik verkies om te konsentreer op 'n paar geldeenheid pare op enige gegewe tyd. Ek vind dit ook steurende om te probeer en hou van te veel pare in 'n keer. Ek handel hoofsaaklik die euro / dollar, USD / CAD en AUD / USD. Ek handel oor die algemeen hierdie munt pare soos hulle is die mees voorspelbare en hul beweging is gladder. Jy hoef s 'n paar hoogs onverwagte nuus, wat is redelik skaars is. Indien u verkies om 'n spesifieke Forex sessie handel soos die Londen, New York en Asiatiese sessie kies dan die belangrikste geldeenheid pare wat aktief by daardie tyd is. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Aangesien hierdie Forex Trading System is gebaseer op die prys aksie wat jy kan enige tyd handel van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een uur, vier uur en daaglikse kaarte. Dit is konsekwent die mees winsgewende, na gelang van die patrone is makliker om raak te sien en lei tot meer konsekwent wins. Tipes Prys Aksie Ontleding Primêr, ek gebruik twee soorte Prys Aksie Ontleding: ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades met behulp van My Forex Trading Strategie Tik gevolg van die onlangse ekonomiese onsekerheid en lande verloor hul kredietwaardigheid ens, geldeenhede sondaars t wat handel dryf as wat hulle normaalweg sou. Dit het gelei tot my terugskrywings uitsluitlik handel. Ek kyk vir 'n sterk omkeer Opstellings vorm bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Een keer 'n patroon vorm, wat 'n ommekeer aandui, stel ek 'n sneller prys en betree die handel. Ek neem 'n paar ambagte per week en gemiddelde ten minste 'n 80 wen koers. Trading Strategie Teikens en stop Teikens: My doelwitte is gemiddeld 80 pitte. Stop: My punte is gemiddeld 40 pitte. Hierdie teikens en stop verskil tydens verskillende marktoestande. Ek gewoonlik toelaat prys aksie om my doelwit te bepaal en te stop. Dit beteken dat ek sal die kerse te lees en my stop gebaseer op onlangse hoogtepunte en laagtepunte. 'N gemeenskaplike plek vir 'n stop sal wees bo of onder die mees onlangse hoë of lae. Hoe om die handel strategie Eers Rondom Nuusberigte Ek gebruik die Forex Calendar uit forexfactory om tred te hou van ekonomiese data te hou. Statisties Ek het gevind dat ek nie nodig het om te handel in 'n hoë impak nuusberigte te vermy. Trouens, deur die handel deur middel van die meeste nuusberigte, ek uiteindelik die maak meer wins Hoekom is hierdie Banke en ander groot handel instellings miljoene betaal vir ontleders en data voed hierdie hulle toelaat om opgevoede raaiskoot maak oor die komende ekonomiese data. Hierdie raaiskote is opgeneem in die prys voor die data vrygestel. As 'n bedryf opstel vorms voor 'n belangrike ekonomiese data vrylating, kan dit 'n teken wees dat groot instellings posisie hulself vir die vrylating. As die prys aksie wat jy vertel om kort, daar is gewoonlik 'n rede Die enigste nuus wat ek vermy is onvoorspelbaar nuus of 'n baie hoë impak nuus, hier is 'n vinnige lys: Toesprake deur sentrale bank leiers of politici. Rentekoers aankondigings of enigiets wat direk verband hou rentekoerse. NFP verslag, die naam verander 'n ruk gelede die verslag .. Jy moet ook kyk uit vir belangrike politieke vergaderings soos die G7 en G8-berade. Die onlangse G7-beraad in Junie 2015 het 'n baie onvoorspelbare bewegings in die euro. Vir die grootste deel, kan nuus veilig geïgnoreer word nie. Die enigste ding wat ek nie doen is om 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur 'n nuusvrystelling. Nuus gebaseer beweeg is geneig om vinnig ingegaan, sodat as ek 'n inskrywing sneller, ek verwyder dit voor 'n groot nuusvrystelling. Soos jy kan sien, my Forex Trading Strategie is eenvoudig en sal jou toelaat om pitte maak in enige marktoestande, met byna enige Forex geldeenheid paar. 'N inleiding tot Prys Aksie handel strategieë Prys Aksie beskryf die eienskappe van 'n sekuriteit s prysbewegings. Hierdie beweging is dikwels ontleed ten opsigte van prys veranderinge in die onlangse verlede. In eenvoudige terme, prys aksie is 'n handel tegniek wat toelaat dat 'n handelaar om die mark te lees en maak subjektiewe handel besluite wat gebaseer is op die onlangse en werklike prysbewegings, eerder as om net te vertrou op tegniese aanwysers. Aangesien dit ignoreer die fundamentele ontleding faktore en fokus meer op onlangse en verlede prys beweging, die prys aksie handel strategie is afhanklik van tegniese ontleding gereedskap. Watter gereedskap word gebruik vir die prys aksie handel Sedert prys aksie handel betrekking het op onlangse historiese data en verlede prysbewegings, alle tegniese ontleding gereedskap soos kaarte, tendens lyne, prys bands. hoë en lae swaaie, tegniese vlakke (van ondersteuning, weerstand en konsolidasie), ens in ag geneem volgens die handelaar se keuse en strategie pas. Die gereedskap en patrone waargeneem deur die handelaar kan wees eenvoudig prys bars, prys bands, break-outs, tendens-lyne, of komplekse kombinasies wat kandelaars. wisselvalligheid, kanale, ens Sielkundige en gedragsprobleme interpretasies en daaropvolgende aksies, soos besluit deur die handelaar, maak ook 'n belangrike aspek van die prys aksie handel. Vir bv maak nie saak wat gebeur nie, as 'n voorraad beweeg op 580 kruisies die persoonlik-stel sielkundige vlak van 600, dan is die handelaar kan 'n verdere opwaartse skuif na 'n lang posisie in te neem aanvaar. Ander handelaars kan 'n teenoorgestelde siening het een keer 600 is getref, hy of sy veronderstel 'n prys omkeer en dus neem 'n kort posisie. Geen twee handelaars sal 'n sekere prys aksie in die dieselfde manier interpreteer, as elkeen sy of haar eie interpretasie, gedefinieerde reëls en verskillende gedrags - begrip daarvan sal hê. Aan die ander kant, sal 'n tegniese ontleding scenario (soos 15 DMA oorkruising 50 DMA) soortgelyke gedrag en optrede (lang posisie) van verskeie handelaars lewer. In wese, die prys aksie handel is 'n sistematiese handel praktyk, aangehelp deur tegniese ontleding gereedskap en onlangse prys geskiedenis, waar handelaars is vry om hul eie besluite te neem binne 'n gegewe scenario te neem om handel posisies te neem, soos per hul subjektiewe, gedrags - en sielkundige toestand. Wie gebruik die prys aksie handel Sedert prys aksie handel is 'n benadering tot die prys voorspellings en spekulasie. dit is wat gebruik word deur die kleinhandel handelaars, spekulante. arbitrageurs en selfs handel maatskappye wat handelaars in diens. Dit kan gebruik word op 'n wye verskeidenheid van effekte, insluitend aandele. effekte, forex. kommoditeite, afgeleides. ens Stappe in die prys aksie handel: mees ervare handelaars volgende prys aksie handel hou verskeie opsies vir die erkenning van handelspatrone, toegang en uitgang vlakke, stop-verlies en verwante waarnemings. Met net een strategie op een (of meer) aandele kan nie voldoende handelsgeleenthede bied. Die meeste scenario behels 'n twee-stap proses: 1) Die identifisering van 'n scenario: Soos 'n aandeelprys om in 'n bul / beer fase kanaal reeks, tempo, ens 2) Binne die scenario, die identifisering van handel geleenthede: Soos een keer 'n voorraad is in bullopie, is dit geneig om (a) oorskiet of (b) retraite. Dit is 'n heeltemal subjektiewe keuse en kan wissel van 'n handelaar om die ander, selfs gegewe dieselfde identiese scenario. Hier is 'n paar voorbeelde: 1) 'n voorraad sy hoë bereik soos per die handelaar se siening en dan retraites om 'n effens laer vlak (scenario ontmoet). Die handelaar kan dan besluit of hy of sy dink dit sal 'n dubbele top vorm te hoër te gaan, of drop verder na 'n gemiddelde terugkeer. 2) Die handelaar stel 'n vloer en plafon vir 'n spesifieke aandele prys wat gebaseer is op die aanname van 'n lae wisselvalligheid en geen breakouts. As die aandeelprys is in hierdie reeks (scenario ontmoet), kan die handelaar posisies aanvaarding van die stel vloer / plafon optree as ondersteuning / weerstand vlakke te neem, of neem 'n alternatiewe siening dat die voorraad sal tempo in enige rigting. 3) 'n gedefinieer tempo scenario bereik word en dan handel geleentheid bestaande in terme van tempo voortsetting (gaan verder in dieselfde rigting) of tempo trek terug (terugkeer na die verlede vlak) Soos gesien kan word, is die prys aksie handel nou bygestaan ​​deur tegniese ontleding gereedskap, maar die finale handel oproep is afhanklik van die individu handelaar, hom of haar buigsaamheid bied in plaas van die handhawing van 'n streng stel reëls wat gevolg moet word. Die gewildheid van die prys aksie handel Prys aksie handel is beter geskik vir kort tot medium termyn beperkte wins ambagte, in plaas van langtermynbeleggings. Die meeste handelaars is van mening dat die mark volg 'n ewekansige patroon en daar is geen duidelike sistematiese manier om 'n strategie wat altyd sal werk definieer. Deur die kombinasie van die tegniese ontleding gereedskap met die onlangse prys geskiedenis om handelsgeleenthede gebaseer op die handelaar se eie interpretasie te identifiseer, prys aksie handel het 'n baie ondersteuning in die handel gemeenskap. Voordele sluit self-gedefinieerde strategieë bied buigsaamheid aan handelaars, toepaslikheid verskeie bateklasse. maklik om te gebruik met 'n handel sagteware. programme en handel portals en die moontlikheid van maklike back testing van enige geïdentifiseerde strategie afgelope data. Die belangrikste is dat die handelaars voel in beheer, na gelang van die strategie in staat stel om te besluit oor hul optrede, in plaas van blindelings volg 'n stel reëls. Baie teorieë en strategieë is beskikbaar op prys aksie handel beweer hoë sukseskoers, maar handelaars moet bewus wees van oorlewing vooroordeel. aangesien slegs suksesverhale maak nuus. Trading wel die potensiaal om 'n mooi wins. Dit is aan die individuele handelaar om duidelik te verstaan, te toets, te kies, besluit en op te tree oor wat voldoen aan sy vereistes vir die beste moontlike wins geleenthede. Prys Aksie Trading Strategie vind enige vorm van leidende aanwyser vir net oor 'n mark is dalk een van die beter gereedskap tot jou beskikking, soos die afwagting en bevestiging van 'n groot verskuiwing is reeds teenwoordig elders. ontleding korrelasie is een van die mees konstante metodes wat gebruik word deur makro handelaars ten einde toekomstige geleenthede esels vir hierdie rede, as 'n paar weke gelede het ek gepos het 'n paar vinnige notas met betrekking tot 'n tendens volgende reëls ten einde vir die blog te kry beweeg weer. Vandag, ek letterlik skryf van 'n antwoord op 'n vraag wat ek ontvang het in die kommentaar. Soos die meeste vrae wat ek kry, is dit nie maklik nie in een of In 'n poging om hierdie webwerf te beweeg te hou saam Ek wou 'n bietjie meer grawe in die tendens volgende kategorie vandag. Daar is 'n paar verduidelikings wat ek nog ooit gelees wat laat my werklik tevrede in terme van hoe om 'n tendens behoorlik handel. Oor die jare het ek my eie metodes aangepas om klemmende op Ek is die behandeling van hierdie blog soos 'n persoonlike log waarnemings vir die jaar, en een van die eerste patrone wat ek geskryf het, was die oor en onder (die bynaam Vandag het ek besluit om te skryf oor iets wat kry selde aandag, hoewel maklik geklassifiseer word as een van die belangrikste moordenaars vir beide diskresionêre en sistematiese strategieë. Ek het 'n paar mooi goeie sukses die afgelope week verkoop in hierdie euro / dollar skuif het en gedink ek sou skryf oor 'n paar bemoedigende dinge wat gebeur langs die pad. Euro pare is hardloop en goed hardloop, en so daytrading neem 'n agterste sitplek vir 'n termyn speel meer wat kom nie Met verloop van tyd, het ons gepraat nogal 'n bietjie oor die die sell kant van die kleinhandel Forex bedryf kan wees as ondeursigtig as die mark self, en 'n paar individuele handelaars het eintlik 'n idee oor hoe hulle word aangehaal, as hulle handel uit gaan na die mark, en 'n keur van ander probleme wat algemeen bekend ontsnap. Vandag gaan ons kleinhandel dek

No comments:

Post a Comment