Monday 13 November 2017

Binêre Opsie Risiko Vrye Handel


Risikovrye Trades Wetlike: OptionTrade is 'n geregistreerde handelsnaam van HF Markte (Europa) Bpk 'n Cypriotische belegging firma (CIF) wat gereguleer word deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC) onder lisensie nommer 183/12. OptionTrade bedryf in ooreenstemming met die markte van Finansiële Richtlijn instrumente (MiFID) van die Europese Unie. Risiko Waarskuwing: Binary Options Trading mag nie geskik vir alle beleggers as hulle dra 'n hoë graad van risiko vir jou kapitaal. Maak asseblief seker dat jy ten volle verstaan ​​die risiko's wat betrokke is, met inagneming van jou beleggings doelwitte en vlak van ervaring, voordat die saak, en indien nodig te soek onafhanklike advies. Lees asseblief die volle Risiko-Openbaringsverklaring. OptionTrade nie kliënte uit die VSA Kanada, Iran, Japan, Soedan, Sirië en Noord-Korea te aanvaar. OptionTrade platform Handel oor-die-go? Maak gebruik van ons een-stop foon om handel te dryf, toegang tot jou rekening en spoor transaksie besonderhede. Banc De Binary - Risiko Free Trade Filip Göransson 2016/09/01 by 05:07 My klagte is nie verbind met BDB, sy met Ivory Opsie, maar thay Arent in die lys. Hi, my naam is Filip, en im stuur jy hierdie e-pos nie, want ek het dat ek mislei, deur 'n Senior Account Manager by Ivory Options, bu die naam van mnr Michael Rossi .. Mind you, im baie nuut tot Binêre opsie handel, Ek het min tot geen ervaring en ja, ek het geld verloor. Maar hierdie keer, iemand wat ek vertrou het, het hulle geneem van My, deur ONTHOUDINGSPERIODES inligting. Hier is die storie. Ek gedeponeer 2000 Euros om Ivory opsie, onder toesig Mr. Rossi se. Dit het goed gegaan die eerste week opgedoen ek sowat 40% op my rekening. Toe het ek 'n verskriklike besluit. Ek het gekies om 3500 Euros uit ons vakansie rekening deponeer, voortdurend vertel mnr Rossi hoe imortant theese geld was vir my en dat ek could'nt bekostig om hulle te verloor. Mr. Rossi lui dan soos dit sais in die aangehegte prentjie. Let ook op dat Mr. Rossi iets oor "omkeerbesit" of voorwaardes sais nooit. Daar is ook geen risiko Free Trading ooreenkoms geheg aan sy e-pos, sodat ek didnt daar weet selfs een. Aaaand, ek verloor 3 ambagte onder toesig Mr. Rossi se elke werd 1000 Euros. en 'n 5'er nadat ek vergeet om die bedrag te verander. Dis in orde, im nie blameer Mr. Rossi vir die verlore ambagte, dit is hoe die mark werk, verloor jy 'n paar en jy wen 'n paar, geen kwade gevoelens. Dit is ook die rede waarom dit so belangrik is vir my was, het die 3500 Euros was riskfreeleer ambagte. En vir 'n amateur soos ek, riskfreeleer, beteken dat die geld gaan direk terug in jou rekening, geen strings attached. Ok, goed nie 'n probleem, ek het 3500 riskfreeleer, so ek dink die geld sal terug in my rekening anyday pop. aaaaanyday. NOPE! Nou, die gesprek en e-pos oor die riskfreeleer ambagte, is op Donderdag 3 November Die ambagte gemaak op Vrydag die 4de Op Maandag die 7de, ek het die bepalings en voorwaardes dokument. 'N Ooreenkoms. Wat de hel? 1. Die volgende Risiko Free Trade Promotion ooreenkoms kragtens gemaak en hou by en tussen: a) IvoryOption is die merk besit en bedryf deur Patryn Ltd ( "Maatskappy"), 'n regspersoon. b) Elke persoon wat registreer met die maatskappy en hou 'n aktiewe handel rekening (hierna "die kliënt", "jy" of "handelaar"). 2. Enige verwysings in hierdie ooreenkoms te handelaar / s en / of kliënt / s beskou om die handelaar / s en / of kliënt / s van IvoryOption. 3. Wanneer die opening van jou rekening op die IvoryOption platform, het jy ingestem om die terme en voorwaardes van die maatskappy en die beleid. 4. Die besluit of o ff er 'n Risiko Free Trade Promotion 'n voornemende / potensiële kliënt is duidelik en onteenseglik op IvoryOption se absolute en onvoorwaardelike diskresie. 5. Indien IvoryOption onder geen omstandighede vermoed enige oortreding of misleiding, IvoryOption behou die reg voor om bonusse, bevorderings of voordele wat voorsien is of veronderstel is om die gespesifiseer handel rekening te voorsien kanselleer. IvoryOption behou die reg voor om die kliënt se rekening te sluit as dit enige vorm van misbruik van die bonus deur die kliënt vermoed. Indien dit die geval is, sal besluite die maatskappy se fi nale wees. 6. Slegs die die eerste twee ambagte in aanmerking kom vir terugbetaling. Ambagte gedek vir tot ___________________________ tensy anders gespesifiseer deur jou rekening bestuurder skriftelik. Trading omset moet gelyk wees aan terugbetaal x 15. 7. Risiko Free Trade Promotion kan slegs geaktiveer een maal per handelaar en eers nadat die handelaar het veri fi seer is, onderteken 'n vorm erkenning van die bevordering Terme en gekontak hul rekening bestuurder. 8. IvoryOption vries enige onttrekking versoeke tot die terme en voorwaardes van die bonus voldoen. Dit is 'n tydelike oplossing totdat die kliënt in staat is om ten volle te handel by die verlangde volume. Die aanvaarding van die ontvangs van die Risiko Free Trade Promotion en sy voeg tot jou rekening, bind die kliënt om terme en voorwaardes hierbo en hieronder die Risiko Free Trade Promotion se. Na afloop van die Risiko Free Trade Promotion aanvaar word, kan dit nie teruggetrek word en / of verwyder onder geen omstandighede. Nou let op punt 6 en 7. En jy kan my verrassing dink wanneer dit val in my skoot. A omset met 15 keer die bedrag. Dis 52.500 Euro. Dis 2 jaar se salaris vir my !! Wel, Mr. Rossi was gaaf genoeg om: "Kyk of ek die omset kan verlaag tot 10 keer." Ek beleef gedaal. Ek het hom gevra hoekom hy didnt my in te lig oor die omsette wat ek moes doen om my geld terug te kry. Mr. Rossi gesê, en ek haal aan: "Ek dink ek het jou gesê dat." Maar hy het as van nog my geen bewys hiervan het en ek weet hy didnt my vertel, want as hy, wouldnt Ek het ingestem om die riskfreeleer ambagte. Sedert daardie geld is om vir my belangrik en my familie. Punt 7 dan? Wel, dit blyk dat die "kliënt" - wel, my in hierdie geval, sou hê om die bevordering Terme VOOR om die riskfreeleer ambagte teken. Dit beteken dat Mr. Rossi was'nt selfs elegable uitdeel die riskfreeleer ambagte vir my, want ek het nie die vorm onderteken het! Ernstig, isnt dit iets wat 'n Senior Account Manager moet weet? Mr. Rossi het hierdie deurmekaar en hy is besig om my op die plek vir dit, wat im vra vir 'n volledige terugbetaling van my 3000 Euros, daaronder was die ageement my en Mr. Rossi gemaak. met die moontlikheid om my geld te trek op enige tyd. So kan ek my familie te neem op vakansie, met geld wat ek het spandeer 8 maand spaar. Ek kan nie sien waarom ek gestraf in hierdie saak nie, want ek nie voel dat ek iets verkeerd gedoen het nie, maar om Mr. Rossi vertrou. Dankie vir my 'n paar minute van jou kosbare tyd. Die uwe, Filip Göransson Ek is jammer as die teks lyk 'n bietjie vreemd, ek het dit oorgeneem uit die pos ek ook gestuur om Ivory Opsie. Na 'n paar druk van my kant af, 'n man met die naam Ryan Parker het my gebel en gesê dat, volgens Mr. Rossi, ek ingelig is oor die omsette en gesê dat ek die geld terug in my rekening met 'n 5 keer omset kon kry voordat ek kon hulle onttrek. Of as Ek wou hê hulle moet 'n ondersoek te begin, daaronder hulle waarskynlik nie in-kantoor. Ek het gesê dat ek hulle wil graag die saak te ondersoek. Dit was 3 weke gelede en Niemand het my sedert gekontak. Ek hoop regtig jy kan my help, want jy waarlik my laaste uitweg in hierdie saak, voordat ek het om ons te kontak 'n prokureur. Ek het ook 'n Skype gesprek met Mr. Rossi, maar omdat ek net kan 1 lêer heg, ek aangeheg die een wat ek voel is my sterkste bewyse. ander klagtes Porter Finansies - Risiko Free Trade Nicole Anthony 19/12/2015 op 06:34 Sowat twee weke gelede het my rekening bestuurder het my en ons het 'n paar handel 60 tweede handel. Daarna het hy gesê dat hy gaan vir my gee 'n einde van die dag handel risiko gratis. Ek het spesifiek gevra Hom wat alles wat ek verhandel hy gaan my terug te gee en hy het gesê ja, dit is risiko gratis. Ek het fyn sodat ek verhandel $ 100 op Amazon die handel verloor. Ek e-pos hom soos ooreengekom het hy gesê hy net trap uit hy sorg vir dit sal neem wanneer hy terug en hy het nog steeds niks gedoen nie. Nog 'n rekening bestuurder het my gebel en basies het regtig snotterig met my, het my vertel om iewers anders te gaan en dat ek basies gek om te dink dat ek enige geld sal maak uit 'n $ 200 deposito. Al wat ek wil hê, is vir hulle om te hou tot hul einde van die transaksie. Binaryoptions. net. au 23/12/2015 op 05:52 As gevolg van onaktiwiteit van die makelaar hierdie klagte is gemerk as onopgelos. ander klagtes 11 klagtes berig 2 klagtes opgelos 10199 dollar gemiddelde bedrag Tagged with hoe om binêre opsies handel risiko gratis Vrydag, 26 Julie, 2013 deur James Franklen Selfs al binêre opsie handel is minder riskant vergelyking met vanielje opsies, beteken dit nie dat dit heeltemal risiko gratis. Binêre opsie handel is steeds riskant, want jy is die voorspelling op waarskynlikheid wat nooit volmaak. Daarbenewens deel van die waarskynlikheid sê dat jy kan verloor. Die bestuur van risiko in binêre opsies handel kan baie maklik en moeilik op dieselfde tyd. Dit is omdat risikobestuur in binêre opsies handel hang baie af van jou. As jy die nodige kennis en benadering, kan jy doeltreffend te bestuur jou risiko. As jy nie wat of nie die moeite doen om in tas om dit, dan mark sal jy thrash. Hier is 'n sekere wenke om jou te help met risikobestuur in binêre opsies handel: Die eerste ding wat jy kan doen is kies 'n platform wat goeie verhouding met jou kant van binêre handel gee. Byvoorbeeld, moet jy 'n platform wat gereed staan ​​om jou 15% van jou geld te gee in "out-of-the-money" ambagte en 70% uitbetaling in "in-die-geld" ambagte, in vergelyking met 'n platform wat betaal kies jy niks as jy buite-die-geld en gee jou 80% wanneer jy in-die-geld. In die eerste plek het jy korrek te wees 65% van die kere, in die tweede geval, jy het korrek te wees oor jou handel 80% van die tyd. Die gesegde dat "nie al jou eiers in dieselfde mandjie sit" goed gaan met die handel binêre opsies. Hier beteken dit dat jy nie moet handel met groot hoeveelhede, sê $ 500 onmiddellik. Begin handel klein en eenvoudig. Gaan vir $ 25, $ 50 of $ 100 ambagte aanvanklik. Sodra jy die hang van dit, en versamel genoeg kapitaal, dan moet jy gaan handel met 'n bietjie groter bedrag. So altyd, jou handel kapitaal hou met die oog die basiese kapitaal wat jy het. Nog 'n baie belangrike ding wat jy kan doen om jou risiko laer is om 'n dubbele wins strategie te volg. Ja, dit is korrek, 'n dubbele wins strategie om jou risiko te verminder. Dit kan gedoen word wanneer tendens 'n bate se is redelik neutraal in die afgelope paar uur, sê 1,5 uur. Wanneer dit gebeur, koop 'n koopopsie op die laagste punt en 'n verkoopopsie op die hoogste punt. As die prys tussen die twee punte bly, jy maak wins op beide ambagte. As prysbewegings bo of onder hierdie twee punte, sal jy nog steeds in die maak van wins op een handel verloor 85% van die ander handel. Dit is 'n doeltreffende risikobestuur tegniek. Hierdie is 'n paar van die gewilde en makliker risiko minimalisering tegnieke gevolg deur baie opsies handelaars. Jy kan ook die volgende aan die letter en eis jou sukses in hierdie mark. Belangstel in Binary Options? Check uit die makelaar resensies vir die mees geskikte oplossing afhangende van jou geografiese ligging, grootte van die belegging en persoonlike voorkeure. $ 20 tot $ 100 Minimum deposito Brokers!

No comments:

Post a Comment