Monday 6 November 2017

Forex Double Rekening


Forex strategie 54 (dubbel die rekening per maand) Deur Gebruiker op 5 Januarie 2013 - 10:30. Geskep deur Ahmad Forex Trading Strategie Dit verdubbel die rekening per maand Ons sal 'n Forex Trading Strategie wat is eenvoudig en basiese nog werk baie goed bespreek. Daar is baie forex strategieë verkoop vir meer as 2K maar nadat jy hierdie lees, sal jy die eenvoud en skoonheid van hierdie Forex Trading Strategie en die resultate wat dit lewer waardeer. Dit Forex Trading Strategie gebruik EMA8 en EMA34 saam met die Stogastiese en MACD ossillators. Jy kan hierdie strategie op H4 asook D1 tydsraamwerke gebruik. Laat s bespreek twee GBP / USD lewendige handel voorbeelde met hierdie strategie op D1 tydraamwerk. In die bogenoemde GBP / USD daaglikse tydraamwerk kiekie wat jy moet kyk onder die af rooi pyl, dit is 13 November en GBP / USD is in 'n verslechtering neiging. EMA8 (rooi) is onder EMA34 (geel) dui op 'n verslechtering neiging. Stogastiese ossillator is oorverkoop en onder 20, terwyl MACD histogram maak langer laer bars en die sein-lyn is bo die histogram lyn dui op 'n verslechtering neiging. As ons kyk na die stogastiese ossillator, kan ons voorspel dat dit sal beweeg van die oorverkoopte om die oorkoop toestand in die volgende paar weke. Die stogastiese ossillator is vertel dat die prys ommekeer is in die vooruitsig. Hoe gaan ons die voorspel die prys ommekeer Ons sal MACD ossillator gebruik in die identifisering van die prys omkeer. Wanneer die MACD histogram gaan korter laer bars maak en die sein lyn kruise onder die histogram lyn, sal dit 'n aanduiding dat die prys rigting verander het en sal nou beweeg op wees. Dit is presies wat gebeur het op 19 November, wanneer die MACD sein lyn het onder die histogram lyn dui die begin van 'n uptrend. Jy moet ook die vorming van drie lomp kerse neem in 'n ry op die D1 tydraamwerk wat aandui dat die prys wel verander het. Die prys het die ondersteuning aan 1,58249 vlak. Veronderstel ons het 1K in die rekening. Ons sal in 'n lang handel betree by 1,5860 met 0,1 lot. Die stop verlies geplaas op 1,58249. Die risiko is 3.4 wat is heel aanvaarbaar. As die stop verlies getref, sal ons verloor 34. Ons sal in die handel te bly so lank as wat die MACD sein lyn is onder die histogram lyn of die vinnige stogastiese is bo die stadige stogastiese en solank EMA8 (rooi) is bo EMA34 (geel). Op 19 Desember, is 'n pinbar gemaak met 'n lang boonste lont en 'n baie klein liggaam. Stogastiese is ook in die oorkoop streek nou met die MACD histogram maak laer bars nou. Dit is 'n aanduiding dat die prys die weerstand op die vlak 1,6306 gevind. So het die handel is gesluit op 20 Desember by 1,6200 'n totaal van 340 pitte en 'n wins van 340. Die opbrengs wat gedurende 30 dae was 34. Gedurende hierdie een maand, het die handel nie meer as 20 minute neem om daagliks te monitor. Dit was die konserwatiewe benadering. 'N Nuwe handelaar moet hierdie konserwatiewe benadering met hierdie stelsel te neem. Maar omdat ek is die handel met hierdie strategie vir 'n lang tyd. Ek is meer selfvertroue daaroor en weet wanneer om in te kom en wanneer om uit te klim, ek verhandel met 0,4 baie en het 'n wins van 1360 en 'n opbrengs van 136 in 'n maand. Lees meer GBP / USD lewende handel voorbeelde van hierdie forex strategie op H4 tydperk gepos op my blog: Hoe om te verdubbel die rekening in 1 Dag Deur Gebruiker op September 13, 2015 - 23:04. Author: Hassam forex kan pret wees as jy die vaardigheid van risikobestuur kan bemeester. In my opinie, die belangrikste ding in 'n bedryf is risikobestuur. As jy die risiko 30 pitte per handel en maak 100 pitte gemiddeld, selfs al is jy 'n 50 winrate jy sal maak 350 pitte in 10 ambagte (50 winrate beteken in 10 ambagte jy wen 5 ambagte en jy verloor 5 ambagte op die gemiddelde. Wen 5 ambagte beteken dat 500 pitte en verloor 5 ambagte beteken jy verloor 150 pitte, sodat jy 'n totaal van 350 pitte te maak). Daar is 'n no 100 wen handel setup. Elke handel setup het 'n waarskynlikheid van mislukking. Wanneer jy in 'n bedryf te betree, is jy neem die risiko. Met 'n klein risiko te verseker jy dat indien die handel setup druip, sal jy nie veel verloor. Die truuk lê in die invoer van klein en die toets van die waters. Wanneer die handel beweeg in jou guns en jy raak redelik seker dat jy 'n goeie skuif gevang, moet jy meer posisies oop te maak. Dit sal verseker dat jy vermeerder jou wins manifoldsets. Die belangrike vraag is hoe ons dit doen. Ek gebruik kandelaars baie in my handel. H4 kers en H1 kers is baie belangrik en hulle kan jou baie belangrike leidrade gee waar die prys gaan en waar jy die stop verlies moet plaas. Ek Don t pla oor M5, M15, maar gebruik M30 kerse asook H1 en H4 kerse in die maak van my toe - en uittrede besluite. Ek het net 'n handelsmerk te open aan die einde van M30, H1 of H4 kers. Alle aanwysers is agter en onbetroubaar. Die mees betroubare aanwyser soos hierbo gesê is die prys aksie. In die screenshots jy sal Stogastiese en MACD ossillator sien. Ek gebruik dit net 30 van die tyd terwyl die gebruik kandelaars 70 van die tyd. Bewegende gemiddeldes werk so sterk ondersteuning en weerstand vlakke. Ek gebruik bewegende gemiddeldes as ondersteuning en weerstand vlakke. Dit is presies wat ek doen. Soos ek hierbo gesê het ek kyk na die kandelaars 70 van die tyd en maak my handel besluite. Ek gebruik die kandelaar hoog en laag as stop verlies vlakke ook. So as 'n handelaar wat jy moet fokus op die prys aksie veel meer as die aanwysers. Die gebruik van die prys aksie uitsluitlik is ook bekend as Naked Trading. Die vorm van die kandelaar kan jy baie belangrike leidrade wat die mark dink en waar die prys gaan volgende treffer gee. Dit is wat ek doen. Elke oggend, ek kyk eers by die daaglikse skedule. Die daaglikse kers vorm, hoog, laag oop en toe vir my die mees waarskynlike vorm van die daaglikse kers wat daardie dag sal gevorm. Sodra ek die daaglikse grafiek ontleed en maak my gedagtes in watter rigting die mark sal beweeg, kyk ek dan by die H4 grafiek vir moontlike toetrede seine. Ek tik net in 'n bedryf aan die einde van H1 kers of H4 kers soos ek vroeër gesê het. Soms het ek gebruik ook M30 kerse, maar ek gebruik nooit M15 of M5 kerse. Die vorm van H4 en H1 kers is baie belangrik by die maak van die toegang en uitgang besluite. Met oefening sal jy weet wanneer om te betree en die uitgang van die mark. Daly die eerste ding wat ek doen is kyk na die ekonomiese kalender van die dag. Jy kan Forex Factory en Daily FX ekonomiese agenda te gebruik. Die tyd van elke nuusvrystelling is belangrik as naby daardie tyd wat jy kan verwag wisselvalligheid. Hier het ek in detail verduidelik hoe om jou rekening te verdubbel in 1 dag. Dit is 'n onlangse handel. Op Vrydag was die NFP verslag vry te laat. Die rooi pyl in die kiekie hieronder toon die H4 kers gevorm ná die NFP verslag vry te laat. Jy kan sien die prys eerste opgetrek het 'n hoë en dan val. Die sluitingsprys is dieselfde as die lae. Dit is 'n lomp kers. Wanneer die noue en lae is dieselfde, moet jy verwag dat die prys om af te meer gaan as dit dui afwaartse momentum. Ek sluit die kaarte vir die dag. Maandagoggend het ek oop die kaarte weer. Ek woon in 'n tydsone waar London Ope is op 11: 0:00 so gelukkig ek don t moet opstaan ​​die nag om handel te dryf in Londen sessie. Die New York Oop volgens my plaaslike tyd is 17:30. Deur 23:00 plaaslike tyd, die New York mark vertraag ook af. GBPUSD maak die hoë of lae vir die dag tussen die tye 2: 12:00 EST en 5: 12:00 EST wat neerslag vind in 11:00 en 2: 12:00 plaaslike tyd vir my. in daardie rigting vir die 12:00 EST, dit tendense: Jy moet hierdie belangrike feit in gedagte hou as jy wil GBP pare handel soos GBPUSD, GBPJPY, GBPZNZD ens Sodra GBP pare te vind die hoë en lae tussen 2 00 EM EST en 5 dag tot die volgende dag totdat en tensy daar is 'n baie belangrike nuusvrystelling wat net die FOMC minute release wat net een keer in die maand gebeur. Dit beteken wanneer 'n tendens begin op GBP pare dit net omkeer volgende dag, behalwe net een dag van die maand wat die FOMC dag. Maar EURUSD is anders. Ek het gevind dat met ervaring wat EURUSD lief om goed beweeg aan die einde van die New York mark sessies en die begin van die Londense mark Sessie volgende dag maak. Hou hierdie feite in jou gedagtes. Twee belangrike nuusberigte is die NFP verslag en die FOMC vergadering minute. Hierdie 2 belangrike nuusberigte kan nuwe tendense op GBPUSD en EURUSD begin. Laat s terug na ons handel te kry. Op Maandag geopen ek die kaarte, en 'n blik op die grafiek hierbo. N bullish divergensie patroon is die vorming van H1. Ons don t enige aanduiding in werklikheid nodig. Ons kan nie 'n dubbele bodem patroon wat 'n belangrike tendens omkeer patroon raak te sien. Ek gaan in 'n koop handel aan die einde van die H1 kers wat positief is. My inskrywing prys is 1,51879 en die stop verlies is 1,51650. Die risiko is 22 pitte. Ek het 'n 1000 in my rekening. So ek tik met 'n baie groot 0.1 baie wat vir my 'n risiko van 22 wat beteken ek waag 2.2 van die rekening op hierdie handel gee. Ek wag vir die volgende H1 kers aan te sluit. Soos ek hierbo gesê het ek net 'n nuwe posisie aan die einde van H1 of H4 kers oopmaak. Dit H1 kers net onder die rooi pyl in die bogenoemde kiekie is ook 'n lomp kers. Wat beteken dat die prys gaan styg en die volgende H1 kers sal ook lomp wees. So ek maak 'n nuwe posisie by 1,52006 met 0,1 baie en beweeg die stop verlies te 1,517900 wat 2 pitte onder die lae van die kers. Die risiko is nou 9 pitte vir die eerste posisie en 21 pitte vir die tweede posisie. So het die totale risiko is 30 pitte. Ons totale risiko is slegs 3. As die stop verlies kry geskakel sal ons verloor 30. Maar die vorm van die 2 lomp kerse toon dat die derde kers ook lomp sal wees. Jy kan sien in die bogenoemde kiekie wat die volgende H1 kers is baie positief is. Dit is 'n sterk Marubozu wat prys beteken toon sterk opwaartse momentum. Marubozu kers beteken sterk prys momentum. Aangesien hierdie Marubozu is lomp dit beteken prys gaan aan sterk gaan. Bogenoemde kiekie toon net onder die rooi pyl die H4 kers wat reeds gevorm. Dit is 'n groot Marubozu beteken prys het 'n sterk momentum. Ek sluit die kaarte nou te weet dat die prys sal tendens in die opwaartse rigting totdat die volgende dag. Die uptrend is in werking gestel deur die NFP nuusvrystelling verlede week op Vrydag. Dit is Maandag en daar is geen nuusberigte geskeduleer vir vandag. So ek verwag dat die prys te hou trending in die opwaartse rigting. Volgende dag oggend het ek oop die kaarte en die eerste ding wat kyk na die daaglikse grafiek. Neem 'n blik op die volgende daaglikse skedule. Daily kers gevorm is 'n sterk bullish kers (hieronder die rooi pyl). Ek weet dat die prys is gaan vandag so goed. Prys is beweeg op 1,52763. Daar is 'n wins van 89 73 162 pitte. Ek maak nog 'n posisie op 1,52763 met 0,3 baie en beweeg die stop verlies aan 1,52663 wat 4 pitte onder die lae van die H4 kers. Die risiko is slegs 30 vir hierdie posisie. As die stop verlies kry getref Ek verloor 20 pitte en die wins is nog 142 pitte. Ek kyk na die H1 grafiek en vind dat die hele nag prys is wat in 'n nou band wat 'n tempo in die opwaartse rigting vandag beteken. Jy kan die bogenoemde kiekie toon H4 grafiek sien. Die hele nag prys is wat in 'n nou band. Die h4 kers net onder die rooi pyl is 'n doji wat beteken dat die oop en toe pryse is byna dieselfde. Dit h4 kers is binne-in die vorige h4 kers wat 'n tendens voortsetting sein. Die laagtepunt van die vorige h4 kers is 1,52694. Ek maak 'n posisie aan die einde van die H4 kers net onder die rooi pyl op 1,52763. Die stop verlies is op 1,52663 wat net 10 pitte in hierdie geval. Ek maak hierdie posisie met 0,3 baie. Die risiko is 30, maar sedert die eerste 2 posisies het 'n wins van 162 pitte Ek is meer as wat in hierdie geval. As die stop verlies kry getref deur my 132 pitte wat nie sleg is. Die volgende h4 kers weer lomp. Die binnekant bar patroon raakgesien in die oggend is dui op 'n te beweeg wat bevestig word deur die lomp h4 kers. Ek maak nog 'n posisie aan die einde van die H4 kers. Die inskrywing is 1,53145 skuif die stop verlies aan 1,52763 wat die eerste 3 posisie risiko vry nou maak. Die risiko vir hierdie pos is nou 39 pitte. Sedert die wins uit die eerste 3 posisie is 162 pitte selfs al is die stop verlies kry getref hierdie wins is nou gewaarborg. Ons maak al die posisie na 8 uur aan die einde van H4 kers bo die rooi pyl in die kiekie hieronder. Die sluitingsprys is 1,53961. Die wins is: Eerste posisie (0.1 baie) 209 pitte Tweede posisie (0.1 baie) 196 pitte Derde posisie (0.3 baie) 360 pitte vierde plek (0.1 baie 82 pitte die totale wins is 847 pitte wat neerslag vind in 847. Die opbrengs is 84,7 wat nie presies 100, maar ek het hierdie strategie gebruik om die rekening te verdubbel baie keer in net 1-2 dae. in die begin het ons 'n risiko van 3 maar sodra die handel in ons guns verskuif het ons 'n totaal risiko vrye handel. Jy kan meer voorbeelde van hierdie hieronder strategie lees: Forex Broker Rekeninge wat jou handel rekening sal verdubbel as jy 'n doel om te verdubbel jou forex makelaar rekeninge elke dag of elke week of elke maand wat jy hoef te doen jou huiswerk oor watter handel rekening te gebruik. soos 'n tandarts of 'n loodgieter wat jy nodig het om die beste gereedskap vir die taak op hande die volgende faktore is belangrik: -. 1. Broker marge vereistes of gereed Deur vereistes forex makelaar marge ons bedoel hoeveel marge wat jy sal hê om beskikbaar te hê in jou handel rekening na 'n Forex transaksie te finansier. Gewoonlik is dit wys soos hierdie 100: 1. Dit beteken dat die makelaar 'n ooreenkoms sal finansier van sê 100 000 en jy net nodig om 'n balans neer te lê by jou rekening van 1 000 Sommige makelaars bied 500: 1 wat beteken dat jy minder moet finansier Forex handel (slegs 200). In sekere lande gereed of hefboom is wetgewing (soos die geval is in die VSA) om te sê 50: 1. Dit beteken dat jy meer van jou eie geld (2000) nodig het om jou 100 000 Forex transaksie te finansier. As jy wil hê dat jou handel rekening te verdubbel in 'n dag moet jy gebruik Broker Forex rekeninge met 'n hoë hefboom (500: 1) 2. Forex Versprei oor geldeenhede: Hoe hoër die verspreiding gehef word deur jou makelaar die minder wins wat jy maak van jou transaksies. So gaan vir makelaars met 'n lae versprei 3. forex makelaar verspreiding bestuursbeleid: Baie Forex makelaars het 'n buigsame verspreiding beleid. Dit laat hulle toe om die verspreiding grootte wissel na gelang van die wisselvalligheid of toestande in die mark. Hulle sal byvoorbeeld toeneem versprei naby hoë impak aankondigings, aan die einde en oop van weekend trips of by tyd wat hulle wil ontmoedig handel so 'n tussen Kersfees en Nuwejaar. Iewers kan hierdie handel bestuur meer uitdagend te maak. Jy moet die voordele van vaste of geen versprei met die nadeel van buigsame versprei weeg wanneer die keuse van 'n rekening wat jy wil gebruik om jou geld te verdubbel in 'n dag 4. Marge oproep prosedures Die normale prosedure wanneer 'n marge oproep gebeur is dat jou marge teruggestuur terug na jou rekening reguit na die kantlyn oproep. Hoewel ons nie kan gebruik word om marge oproepe in hierdie tegniek is dit belangrik om die makelaar se beleid in hierdie verband te bevestig. 5. tipes Forex rekening en maksimum's Jy sal hê om die mees akkurate baie groottes te skryf vir jou te nader. Jy moet die maksimum's toegelaat vir hierdie rekening te leer ken. 6. Maklik om fondse tussen rekeninge oor te dra op dieselfde Forex makelaar. By die gebruik van die Double jou Forex rekening op een dag benadering handelaars moet verskeie forex makelaar rekeninge met 'n makelaar. Die doel hiervan is om winste te dra van die handel rekening na 'n ander handel rekening te enige winste gemaak beveilig. 7. Baie verskillende Broker rekeninge Wanneer hoogs suksesvolle, 'n mens nie te veel aandag te samel van enige een makelaar. Die handelaars gebruik dus handel rekeninge van verskillende makelaars te handel verdeel. Dit voorkom dat een makelaar blootstelling aan oormatige winste op die rekening. Dit is veral belangrik wanneer jou rekening balans meer as 50 000 Jy moet jou Double jou forex makelaar handel rekening te begin op een dag met die beste gereedskap. Maak seker jy het baie makelaar rekeninge beskikbaar vir die werk. Die weg van baie sizing en die oordrag van fondse tussen makelaar rekeninge en verskeie makelaars sal verduidelik word in die toekoms modules. Pro Trader Gevorderde Forex Kursus deur Chris Lori (DVD aanlyn weergawe) Pro Trader Gevorderde Forex Kursus deur Chris Lori (aanlyn)

No comments:

Post a Comment